Zapytanie ofertowe - Zakup i dostawa artykułów biurowych w roku 2024
Zapytanie ofertowe na:
„ Zakup i dostawa artykułów biurowych w roku 2024”
(zapytanie ofertowe o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych – w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm. ).
I. Zamawiający
Gmina Michałów
Michałów 115
28-411 Michałów
tel.41/ 35 65 243
NIP: 662 176 33 06
REGON: 291010317
II. Przedmiot zapytania ofertowego
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do Urzędu Gminy w Michałowie i Placówek Oświatowych z terenu Gminy Michałów zgodnie z ilością zawartą w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
- Przez sukcesywną dostawę należy rozumieć cykliczną sprzedaż i dostawę artykułów biurowych na podstawie zamówień dostosowanych do aktualnych potrzeb Zamawiającego, składanych telefonicznie lub mailowo przez upoważnioną osobę.
- Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym.
- Wszystkie artykuły zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego. Materiały opakowaniowe muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
- Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć artykuły na własny koszt i ryzyko w terminie do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia bez względu na wielkość zamówienia, w szczególności Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostawę, rozładunek i wniesienie dostarczonego asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad dostarczonego towaru Zamawiający złoży reklamację. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 7 dni roboczych - w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
III. Termin realizacji i istotne warunki zamówienia
- Artykuły biurowe dostarczane będą zgodnie z zamówieniami cząstkowymi złożonymi przez
Zamawiającego według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy (Załącznik nr 1) w terminie do 4 dni od przyjęcia zamówienia.
- Artykuły o których mowa w ofercie powinny posiadać najwyższą jakość i wydajność.
- Przedstawiona cena produktów powinna zawierać cenę netto plus podatek VAT
- Najważniejszym kryterium oceny będzie cena.
- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia i pozostaje stała przez okres realizacji zamówienia.
- Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w pełnej ilości artykułów określonych w Załączniku nr 1 do zapytania. Podane ilości stanowią wielkości szacunkowe. W przypadku zakupu przez Zamawiającego mniejszej ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie przysługują uprawnienia do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilości przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach stosownie do swoich potrzeb.
- Zamawiający może, przed podpisaniem umowy, żądać od Wykonawcy przedstawienia próbek wybranych artykułów biurowych.
- Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
- Termin wykonania zamówienia: od dnia 02.01.2024 do 31.12.2024 r.
- Ofertę należy złożyć do dnia 01.12.2023 roku do godziny 1500.Oferta ma zawierać nazwę zamówienia: Oferta na: „ Zakup i dostawa artykułów biurowych w roku 2024 ”.
- Wraz z ofertą nalży złożyć zaparafowany projekt umowy – załącznik nr 2
- Zamawiający powiadomi oferentów o wyniku postępowania za pomocą strony internetowej www.michalow.pl
- Osoba uprawniona do kontaktu z oferentami: Dąbek - Nocuń Renata tel. 41/ 35 65 243
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Michałów, którą reprezentuje Wójt Gminy Michałów, Michałów 115, 28-411 Michałów tel. (41) 35 65 243, adres e-mail: michalow@op.pl;
- inspektorem danych osobowych w Gmina Michałów jest kontakt: adres e-mail: inspektor@cbi24.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „ Zakup i dostawa artykułów biurowych w roku 2024 prowadzonym w trybie zapytania o cenę przez okres trwania umowy;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
− dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
− w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
Wójt Gminy
Bogusław Kowalczyk