Zapytanie ofertowe - wywóz nieczystości płynnych (zawartości z szamb) z budynków jednostek organizacyjnych i obiektów Gminy Michałów
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E - usługi
(dla zamówień o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych - – w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) )
Zamawiający:
Gmina Michałów, Michałów 115, 28 – 411 Michałów.
zaprasza Państwa do złożenia oferty celem udzielenia zamówienia w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), na: wywóz nieczystości płynnych (zawartości z szamb) z budynków jednostek organizacyjnych i obiektów Gminy Michałów.
- Zakres rzeczowy objęty zamówieniem: wywóz nieczystości płynnych (zawartości z szamb) z obiektów wyszczególnionych w wykazie budynków- załącznik nr 2. Przewidywana ilość nieczystości płynnych do wywiezienia w ciągu roku wynosi ok. 600 m3.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości wywozu nieczystości płynnych.
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia – od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w sekretariacie siedziby Zamawiającego do dnia 29.11.2023 roku do godziny 1530. Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
- Ofertę należy sporządzić na formularzu załączonym do niniejszego zapytania- załącznik nr 1.
- Oferta powinna być złożona w szczelnie zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem „ Wywóz nieczystości płynnych w 2024 r.” oraz opatrzona pieczątką firmową oferenta.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub odwołania ogłoszenia (zaproszenia ) oraz warunków określonych dla niniejszego zapytania.
- Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyny. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
- Kryteria przy wyborze ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium 100% cena. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania.
- Oferta ma zawierać:
- kserokopię zezwolenia na świadczenie usług opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Michałów.
- wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr.1
- parafowany na każdej stronie projekt umowy do niniejszego zapytania stanowiący załącznik nr.3
- Zamawiający powiadomi oferentów o wyniku postępowania za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.michalow.pl
- Osoba uprawniona do kontaktu: Dąbek-Nocuń Renata tel. 41/ 35 65 243 wew. 45.
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Michałów, którą reprezentuje Wójt Gminy Michałów, Michałów 115, 28-411 Michałów tel. (41) 35 65 243, adres e-mail: michalow@op.pl;
- inspektorem danych osobowych w Gmina Michałów jest kontakt: adres e-mail: inspektor@cbi24.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wywóz nieczystości płynnych ( zawartości z szamb) z budynków jednostek organizacyjnych i obiektów Gminy Michałów” prowadzonym w trybie zapytania o cenę przez okres trwania umowy;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
− dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
− w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
Wójt Gminy
Bogusław Kowalczyk