Struktura organizacyjna Urzędu
W skład Urzędu wchodzą następujące stanowiska pracy:
1. p.o. Wójta Gminy - Bogusław Kowalczyk
2. Sekretarz – mgr inż. Henryka Gietka - Bębenek
3. Skarbnik Gminy – mgr Halina Głombińska
4. Kierownik USC – mgr Aneta Błaszczyk
5. Stanowisko ds. powszechnego obowiązku obrony, zarządzania kryzysowego i spraw obywatelskich – mgr Ewelina Nowakowska
6. Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i zarządu mieniem – mgr Edyta Panek
7. Stanowisko ds. organizacyjnych, kadrowych i obsługi organów gminy – mgr Paulina Jaros
8. Stanowisko ds. obsługi informatycznej Urzędu – mgr Marcin Panek
9. Stanowisko ds. gospodarki odpadami, ochrony środowiska i działalności gospodarczej – mgr Dorota Purtak
10. Stanowisko ds. inwestycji i infrastruktury gminnej – mgr inż. Jarosław Szałapski
11. Stanowisko ds. funduszy europejskich i rozwoju gminy – mgr Małgorzata Leszczyńska-Stawiarz
12. Stanowisko ds. gospodarki wodociągowo-kanalizacyjnej i zagospodarowania przestrzennego – mgr Aneta Biały
13. Stanowisko ds. zaopatrzenia, rolnictwa i obsługi kasowej – mgr Renata Dąbek - Nocuń
14. Stanowisko ds. księgowości budżetowej – dochody – mgr Anna Matuszczyk
15. Stanowisko ds. księgowości budżetowej – wydatki – mgr Anna Ziółkowska
16. Stanowisko ds. płac i rozliczeń – mgr Monika Grudzień
17. Stanowisko ds. planowania finansowego i sprawozdawczości oraz spraw finansowych oświaty – mgr Agnieszka Bochen
18. Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat – mgr Joanna Majcher
19. Stanowisko ds. ewidencji podatków i opłat – Teresa Gajda
20. Stanowisko ds. podatku VAT i windykacji należności – mgr Katarzyna Bandura
21. Stanowiska pomocnicze i obsługi:
- konserwatorzy.
W Urzędzie tworzy się następujące stanowiska kierownicze:
1. Wójt Gminy
2. Sekretarz
3. Skarbnik Gminy - koordynuje i nadzoruje pracę stanowisk do spraw:
- wymiaru podatku i opłat,
- księgowości podatkowej,
- księgowości budżetowej.
4. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego.