Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy w Michałowie
Menu góra
Strona startowa Urząd Gminy Struktura organizacyjna Urzędu
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Struktura organizacyjna Urzędu, menu 67 - BIP - Urząd Gminy Michałów”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Struktura organizacyjna Urzędu

Struktura organizacyjna Urzędu

W skład Urzędu wchodzą następujące stanowiska pracy:

1. Wójt Gminy - Bogusław Kowalczyk

2. Sekretarz – mgr inż. Henryka Gietka - Bębenek

3. Skarbnik Gminy – mgr Halina Głombińska

4. Kierownik USC – mgr Aneta Błaszczyk

5. Stanowisko ds. powszechnego obowiązku obrony, zarządzania kryzysowego i spraw obywatelskich – mgr Ewelina Nowakowska

6. Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i zarządu mieniem – mgr Edyta Panek

7. Stanowisko ds. organizacyjnych, kadrowych i obsługi organów gminy – mgr Paulina Jaros

8. Stanowisko ds. obsługi informatycznej Urzędu – mgr Marcin Panek

9. Stanowisko ds. gospodarki odpadami, ochrony środowiska i działalności gospodarczej – mgr Dorota Purtak

10. Stanowisko ds. inwestycji i infrastruktury gminnej – mgr inż. Jarosław Szałapski

11. Stanowisko ds. funduszy europejskich i rozwoju gminy – mgr Małgorzata Leszczyńska-Stawiarz

12. Stanowisko ds. gospodarki wodociągowo-kanalizacyjnej i zagospodarowania przestrzennego – mgr Aneta Biały

13. Stanowisko ds. zaopatrzenia, rolnictwa i obsługi kasowej – mgr Renata Dąbek - Nocuń

14. Stanowisko ds. księgowości budżetowej – dochody – mgr Anna Matuszczyk

15. Stanowisko ds. księgowości budżetowej – wydatki – mgr Anna Ziółkowska

16. Stanowisko ds. płac i rozliczeń – mgr Monika Grudzień

17. Stanowisko ds. planowania finansowego i sprawozdawczości oraz spraw finansowych oświaty – mgr Agnieszka Bochen

18. Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat – mgr Joanna Majcher

19. Stanowisko ds. ewidencji podatków i opłat – Teresa Gajda

20. Stanowisko ds. podatku VAT i windykacji należności – mgr Katarzyna Bandura

21. Stanowiska pomocnicze i obsługi:

  - konserwatorzy.



W Urzędzie tworzy się następujące stanowiska kierownicze:

1. Wójt Gminy

2. Sekretarz

3. Skarbnik Gminy - koordynuje i nadzoruje pracę stanowisk do spraw:
- wymiaru podatku i opłat,
- księgowości podatkowej,
- księgowości budżetowej.

4. Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego.

 

Metryka

sporządzono
2022-10-26 przez Panek Marcin
udostępniono
2022-10-26 12:17 przez Panek Marcin
zmodyfikowano
2023-05-31 07:25 przez Panek Marcin
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
500
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.